Myskväll

 
 
Sitter för tillfället ute på trappen, solen går ned bakom träden och det börjar bli lite kyligare, jag har slängt upp håret i en slarvig bulle på huvudet och har för stora mjukiskläder på kroppen. Spelar ett väldigt fint album av en av mina favoriter - Allt jag ville säga av Ulrik Munther. Albumet är fantastiskt och jag tycker verkligen att ni ska gå in på spotify och lyssna. Hunden har somnat mitt på gårdsplanen och jag känner mig bara så lugn, behöver inte stressa över något. Har kommit in på mitt förstahandsval på gymnasiet också! 
Det har varit över 30 grader varmt ungefär hela dagen och det har märkts av genom att jag inte har orkat göra någonting egentligen, men det är lite skönt det också, mycket också pågrund  av att jag jobbade fram till klockan tio igårkväll på sommarkväll i Gävle, hade en jättetrevlig och rolig dag igår och jag somnade ganska sent och vaknade ganska sent imorse också. 
Ska lägga mig om någon timme och försöka kliva upp i tid imorgon, dagarna går så fort annars!
Hoppas att ni också har en fin kväll! 
 
 




Kommentarer
Postat av: sandra

mys!

2015-07-07 @ 19:31:48
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback