Reflexskärm

Fick hem denna smarta reflexskärm från Kamda.se idag! jag har länge velat ha en refexskärm och blev superglad när jag såg att den låg i brevlådag.
Det smarta med denna skärm är att den har ett hål i mitten, detta är för att man lätt ska kunna fästa skärmen på objektivet för att slippa allt krångel med att hålla skärmen under tiden man ska fotografera.  Skärmen har en guldig och en silvrig sida. Den guldiga sidan kan man använda för att få en varmare ton i bilden och den silvriga för att få en ljusare bild, man kan även få en något kallare ton. Sugen på att köpa en likadan skärm? Klicka då HÄR! 
 
De flesta har nog hört talas om kamda.se tidigare men för er som inte har det tänkte jag berätta lite kortfattat om dem!
Kamda.se säljer massor av kameratillbehör, allt från filter till kameraremmar, studiotillbehör osv. Allt man kan tänka sig!  Jag personligen tycker att kamda har väldigt bra priser, och även bra produkter. Jag har bara beställt därifrån en gång, men jag är säker på att det inte är den sista. En sak som förvånade mig var den snabba frakten, jag verkligen hatar att behöva gå runt och vänta på paket så för mig är snabb frakt på 1 dag verkligen ett stort plus! En annan sak som jag tycker om är att det är fri frakt, Hur bra är inte det? 
Jag tycker verkligen att ni ska klicka er in på sidan och titta lite på alla produkter dem har, kanske även beställa något? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback