Natti ♡

Det var ett tag sedan jag bloggade senast men jag har verkligen inte haft någon lust. Under tiden jag ej bloggat så har jag fått sommarlov, varit på stolt och nykter och varit på one direction konsert med 5Sos som förband. Konserten var superbra och jag skulle inte tacka nej till att se något av banden igen.
Min midsommarhelg ska jag spendera i Leksand, förhoppningsvis ska jag ta premiärdoppet också. Har inte gjort det ännu och jag känner mig sjukt seg haha! 
Kanske uppdaterar senare idag. Beror på hur mycket jag har att göra, ska packa, åka till sjukhuset och sedan åka till leksand! 




Kommentarer
Postat av: Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Jättefin bild :D

2014-06-23 @ 15:59:33
URL: http://pinkpiercings.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback