Håkan Hellström ♡

 
 
Håkan Hellström, Göteborgaren som är vissångare, låtskrivare och musiker. Han debuterade år 2000 med albumet känn ingen sorg för mig Göteborg. Han har efter detta fått mycket beröm över sina texter och sin fina musik, han har också släppt flera album och medverkat i allsång på skansen sju gånger och nu i somras fick han en hel timme egen timme på scen och han slog då besöksrekordet. Han har fått flera olika priser, som t.ex en grammis för bästa manliga artist, han har också fått ett Taubestipendium och många fler priser. Hans spelningar är ofta fullsatta och Håkans musik och texter har berört många, bland annat mig. År 2013 släpptes filmen känn ingen sorg som är baserad på Håkans låttexter. Han har även blivit hyllad för sina grymma livframträdanden. Och igår
hade han konsert på Ullevi, Göteborg. Jag hatar mig själv såsåså mycket för att jag inte var där. Det hade varit hur mäktigt som helst att se en av mina största favoritartister som jag tycker om så mycket live. 
Jag är så stolt, över 69 000 människor var på Ullevi igår för att se honom, tidningarna skriver massa bra om konserten och Håkan och det är så bra allting. Stolt, och ledsen över att jag inte var där för att ta del av konserten. Men nästa spelning Håkan har ska jag lätt försöka gå på. En av mina största drömmar är lätt att se Håkan live
 




Kommentarer
Postat av: MATHILDA

Jag LOVAR dig att du har fler chanser att få se honom!
har precis laddat upp ett inlägg om mina senaste inköpt från bodyshop och även åsikter om produkterna! kika gärna in :)

2014-06-15 @ 23:37:13
URL: http://mathildaelisabethh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback