Näst sista dagen

 
Hola!
Ligger just nu i sängen och ska alldeles strax sova. är sjukt trött och öm i hela kroppen efter att vi sprungit runt på stan i typ åtta timmar i stekande sol, det började också åska och hagla ett tag men för det mesta var det soligt och varmt. började dagen med att åka in till Starbucks på centralen innan vi drog till gamla stan och fotograferade och turistade. Mötte sedan upp Vilmas kompis och hon var med oss och sprang i butiker. har hittat lite grejer på rea som jag kan visa när jag kommer hem! 
Imorgon är vår sista dag här då vi åker hem till Vilma på Fredag, vet ännu inte när jag kommer hem till mig igen men det får vi se helt enkelt. 
Imorgon ska vi springa runt på stan, och på eftermiddagen ska vi gå på förhandsvisningen av Transformers Age Of Extinction som jag vunnit biljetter till, så det ska bli nice! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback