Välkommen hit!

 
 
Har bytt bloggar fram och tillbaka ett tag nu och nu gör jag det igen. (Woho ovanligt Emma) Bestämmer mig för att börja om på nytt här på blogg.se igen. Jag tröttnade på blogg.se och bytte till fames.se istället, insåg dock efter ett tag att fames inte var något för mig och att det ofta var krångel när jag skulle blogga vilket ledde till att bloglusten sjönk och uppdateringingen med. Men nu har jag bytt tillbaka till blogg på se, med nytt bloggnamn, Emmaalexandras.blo.gg. Hoppas att iallafall någon kommer att läsa bloggen, även om jag säkert förlorar många läsare på vägen med dessa byten.
'Jag ber om ursäkt om jag varit väldigt jobbig med alla byten fram och tillbaka. Kram! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback