Uppsala ♡

                                 
 
Var ledig från skolan hela dagen igår då jag skulle åka till sjukhuset i uppsala för att träffa min läkare, som ni kanske inte vet så har jag en reumatisk sjukdom som kallas för SLE. Sjukdomen gör att jag får väldigt ont i mina leder, det leder då till att jag inte kan röra vissa ställen, är stel, svullen samt har ont. Men nu ska jag få flera nya mediciner och jag får bra hjälp så det är jättebra! Visst finns det många nackdelar med sjukdomen som inte är så roliga, men jag kan inte göra något åt dem och får lära mig leva med dem då detta är en kronisk sjukdom. Jag kommer alltså att ha den hela livet. 
Igår fick jag lämna ganska många prover, fick ett vaccin, pratade med läkare osv. Så jag ska börja med fler mediciner, och jag hoppas verkligen att det snart blir bättre! 
 
Hoppas allt är bra med er iallafall! 
 
 




Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh :( Hoppas det blir bättre iallafall! <3

2014-05-30 @ 10:19:42
URL: http://fotografiska.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback