Tisdag ♡

 
Jag ska alldeles strax krypa ner i sängen och sova. har haft en ganska lugn och bra dag, om vi bortser från provet jag blev tvungen att göra idag. Hade helt ställt in mig på att göra det imorgon så hade inte pluggat speciellt mycket, men jag håller alla fingrar och tår för att det gick bra ändå! Sista provet i åttan är nu skrivet och de sista lektionerna enligt schema har jag imorgon, så skönt!
Imorgon ska jag göra klassikern med skolan och efter det ska jag iväg på kurs med Ellie igen, morgondagens kurs handlar och tricks så det ska bli spännande! 
Vi har även sovmorgon imorgonbitti, och på torsdag-fredag är vi lediga, på fredag ska jag och mamma åka in till Gävle för att gå på jakt efter långklänningar/Långkjolar till mig då jag behöver skydda mig från solen i sommar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback