Världsbäst

Ett minne jag håller varmt om hjärtat från 2014 är helt utan tvekan när jag äntligen fick se en av mina största idoler och favortitartister Ed Sheeran live. Jag har tyckt om honom och hans låtar sedan flera flera år tillbaka och när biljetterna var köpta och verkligen mina kunde jag inte förstå det. Konserten var helt magisk och jag är så glad att jag fick dela den med min bästavän. Hela dagen var superbra och jag skulle inte tveka en sekund om jag kunde göra om det, 
Får ni någon gång chansen att se Ed live så ta den! det är så värt det. Fyfan vad han är bra!!
Bästa Ed
 




Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack för kommentaren på bloggen! Jag hade så gärna gått på den konserten, men tyvärr så fick jag inga biljetter :)

2015-01-20 @ 20:47:23
URL: http://neeiis.blogg.se
Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilka härliga bilder :)

2015-02-01 @ 18:14:29
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback